Blog – rzetelność i systematyczność
W Internecie dostępnych jest mnóstwo blogów, które oferuję darmową wiedzę, materiały i rozrywkę. Prowadzą je osoby prywatne, a także coraz chętnie i częściej firmy. Dzielenie się za darmo wiedzą, informowanie o promocjach, wyjazdach i innych ciekawostkach z brany to nic innego, jak budowanie pozytywnego wizerunku Twojej firmy. Klienci chętnie wchodzą, czytają, a tym samym wzbudzasz w nich zaufanie – widzą, że znasz się na rzeczy. Blogi można prowadzić samodzielnie, a można też powierzyć to firmie.
Jeśli nie masz w sowim przedsiębiorstwie komórki odpowiedzialnej za marketing lub PR, warto skorzystać z drugiej opcji. Profesjonaliści napiszą Ci konkretne teksty, wykorzystają słowa kluczowe. Od razu zrobią wszystko, aby jak najlepiej wypozycjonować Twojego bloga. Zasugerują także organizowanie konkursów oraz inne zabiegi wizerunkowe. Blog przyniesie szybkie efekty w biznesie, kiedy będzie systematycznie prowadzony – to ważne, aby klienci widzieli, że podchodzisz do niego poważnie.